Ready for Take-Off

31 augustus 2015 - Ossendrecht, Nederland

Het is zover! De koffers zijn gepakt en alles is gereed. Morgen begint mijn avontuur in Australië. Om 11:15 lokale tijd vertrekt mijn vlucht met Singapore Airlines vanuit Amsterdam. Een 12,5 uur durende vlucht zal mij naar Singapore brengen. Hier kom ik rond 6 uur 's ochtends lokale tijd aan. Na een ontbijtje en wat indrukken op dit gigantische vliegveld zal mijn reis verder gaan naar Brisbane. Op woensdag 2 september om half 8 's avonds lokale tijd zal ik in Brisbane landen. Genoeg over de planning van mijn reis tot zover.

Na het schrijven van mijn vorige blog, zijn er ondertussen nog wat andere plannen gesmeed. Op 4 december, mijn laatste stagedag, zal namelijk mijn neef Rick Hoogerwerf in Brisbane aankomen. Vanaf dan nemen we een binnenlandse vlucht naar Cairns en zullen we vanaf Cairns via de Oostkust naar Sydney reizen. Vervolgens sluiten we deze fantastische reis in Sydney af. We hebben al een hotel in het centrum van Sydney geboekt waar we op nieuwjaarsdag nog wat uurtjes slaap kunnen inhalen. Hier zal ik later meer over vertellen! Daarnaast komen ook Evi, Pa en Ma nog 3 weken op vakantie in november. Dus er is nog genoeg om naar uit te kijken!

Verder stonden de afgelopen dagen in het teken van afscheid nemen van vrienden, familie en geliefden. Het blijkt maar weer eens wat voor fijne kring mensen ik om mij heen heb! Hier een kleine impressie van de gezellige zomerse avond!

AfscheidsfeestjeAfscheidsfeestjeAfscheidsfeestjeAfscheidsfeestjeAfscheidsfeestjeAfscheidsfeestjeAfscheidsfeestjeAfscheidsfeestje

1. Oma:
    31 augustus 2015
    Hoi schat goeie reis succes met je studie goed uitkijken
    maar dat zul je al vaak gehoord hebben veel plezier
    en we zullen je missen
    Dikke kus XX
  2. Monique Buijsen:
    Hoi Nick,

Heel veel plezier in Australië een hele fijne reis en we gaan je zeker volgen x

Gr de Buijsentjes
  3. Mireille Van Gestel:
    31 augustus 2015
    Leuk om op de hoogte te blijven
  4. Je favoriete tante:
    31 augustus 2015
    Je gaat een prachtige tijd tegemoet!! Besef en beleef alles daar intens. Denk gewoon eens als je daar bent; jeetje man, ik ben hier in Australie!! Goede reis en pas goed op jezelf! Wat een belevenis! En oh ja, succes met je studie, want daar gaat het uiteindelijk om geloof ik :) XXX
  5. Marloes Elst:
    31 augustus 2015
    Nick, geniet van alle mooie momenten die je gaat beleven. Je gaat dat geweldig goed doen daar aan de andere kant van de wereld. We zullen je zeker gaan missen. Pas goed op jezelf, en als het 11-11 is denk dan aan ons want wij zullen dan zeker ook aan jou denken!
  6. Jimmy Noordermeer:
    1 september 2015
    Mooi geschreven Nick ik ga je blog volgen de komende maanden. Nogmaals heel veel succes en ook plezier daar in Australië maar dat is jou wel toevertrouwd ;)
    Goeie reis en op naar Down Under!

Groeten,
    Jim